Програми з астрономії для 11 класу
Навчання астрономії в середній школі здійснюється на засадах профілізації за 2 програмами: одна об’єднує академічний рівень та рівень стандарту, а друга — рівень профільного навчання. У програмах відображено наскрізні для шкільної астрономії змістові лінії, зазначені в Державному стандарті загальної середньої освіти.
Навчання астрономії в середній школі здійснюється на засадах профілізації за 2 програмами: одна об’єднує академічний рівень та рівень стандарту, а друга — рівень профільного навчання. У програмах відображено наскрізні для шкільної астрономії змістові лінії, зазначені в Державному стандарті загальної середньої освіти.
Програми з фізики для 10 - 11 класів
У старшiй школi загальноосвiтня пiдготовка з фiзики продовжується на засадах профiльного навчання. Змiст фiзичної освiти та вимоги до його засвоєння залежать вiд обраної навчальної програми: на рiвнi стандарту курс фiзики обмежується обов’язковими результатами навчання, тобто мiнiмально необхiдною сумою знань, якi мають головним чином свiтоглядне спрямування; на академiчному рiвнi закладаються базовi знання з фiзики, достатнi для продовження навчання за напрямами, де потрiбна вiдповiдна пiдготовка з фiзики; на рiвнi профiльного навчання в учнiв формуються фундаментальнi знання з фiзики, оскiльки з їх удосконаленням учнi здебiльшого пов’язують своє майбуття в професiйному зростаннi.
У старшiй школi загальноосвiтня пiдготовка з фiзики продовжується на засадах профiльного навчання. Змiст фiзичної освiти та вимоги до його засвоєння залежать вiд обраної навчальної програми: на рiвнi стандарту курс фiзики обмежується обов’язковими результатами навчання, тобто мiнiмально необхiдною сумою знань, якi мають головним чином свiтоглядне спрямування; на академiчному рiвнi закладаються базовi знання з фiзики, достатнi для продовження навчання за напрямами, де потрiбна вiдповiдна пiдготовка з фiзики; на рiвнi профiльного навчання в учнiв формуються фундаментальнi знання з фiзики, оскiльки з їх удосконаленням учнi здебiльшого пов’язують своє майбуття в професiйному зростаннi.
Програма з фізики 7 - 9 клас
Шкiльний курс фiзики побудовано за двома логiчно завершеними концентрами, змiст яких узгоджується зi структурою середньої загальноосвiтньої школи. В основнiй школi (7—9 кл.) вивчається логiчно завершений базовий курс фiзики, який закладає основи фiзичного знання.
Шкiльний курс фiзики побудовано за двома логiчно завершеними концентрами, змiст яких узгоджується зi структурою середньої загальноосвiтньої школи. В основнiй школi (7—9 кл.) вивчається логiчно завершений базовий курс фiзики, який закладає основи фiзичного знання.
Методичні рекомендації щодо вивчення фізики та астрономії у новому навчальному році
Лист МОН України №1-9/305 від 26.06.2015 "Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році" + Додаток: Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
Поглиблене вивчення фізики
Навчальна програма для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів із поглибленим вивченням фізики
Навчальна програма для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів із поглибленим вивченням фізики
Програми з фізики для 10 - 11 класів
У старшiй школi загальноосвiтня пiдготовка з фiзики продовжується на засадах профiльного навчання. Змiст фiзичної освiти та вимоги до його засвоєння залежать вiд обраної навчальної програми: на рiвнi стандарту курс фiзики обмежується обов’язковими результатами навчання, тобто мiнiмально необхiдною сумою знань, якi мають головним чином свiтоглядне спрямування; на академiчному рiвнi закладаються базовi знання з фiзики, достатнi для продовження навчання за напрямами, де потрiбна вiдповiдна пiдготовка з фiзики; на рiвнi профiльного навчання в учнiв формуються фундаментальнi знання з фiзики, оскiльки з їх удосконаленням учнi здебiльшого пов’язують своє майбуття в професiйному зростаннi.
У старшiй школi загальноосвiтня пiдготовка з фiзики продовжується на засадах профiльного навчання. Змiст фiзичної освiти та вимоги до його засвоєння залежать вiд обраної навчальної програми: на рiвнi стандарту курс фiзики обмежується обов’язковими результатами навчання, тобто мiнiмально необхiдною сумою знань, якi мають головним чином свiтоглядне спрямування; на академiчному рiвнi закладаються базовi знання з фiзики, достатнi для продовження навчання за напрямами, де потрiбна вiдповiдна пiдготовка з фiзики; на рiвнi профiльного навчання в учнiв формуються фундаментальнi знання з фiзики, оскiльки з їх удосконаленням учнi здебiльшого пов’язують своє майбуття в професiйному зростаннi.
Програма з фізики 7 - 9 клас
Шкiльний курс фiзики побудовано за двома логiчно завершеними концентрами, змiст яких узгоджується зi структурою середньої загальноосвiтньої школи. В основнiй школi (7—9 кл.) вивчається логiчно завершений базовий курс фiзики, який закладає основи фiзичного знання.
Шкiльний курс фiзики побудовано за двома логiчно завершеними концентрами, змiст яких узгоджується зi структурою середньої загальноосвiтньої школи. В основнiй школi (7—9 кл.) вивчається логiчно завершений базовий курс фiзики, який закладає основи фiзичного знання.
Охорона праці. Безпека життєдіяльності
Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-72 від 01.02.2012 р. про безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напрямку
Лист МОНмолодьспорту України № 1/9-72 від 01.02.2012 р. про безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напрямку
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Інструкція з ведення класного журналу
Інструкція визначає порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Інструкція поширюється на загальноосвітні навчальні заклади усіх типів та форм власності.
Інструкція визначає порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Інструкція поширюється на загальноосвітні навчальні заклади усіх типів та форм власності.
Державний стандарт
Державний стандарт базової і повної середньої освіти визначає вимоги до освіченості учнів і випускників основної та старшої школи, гарантії держави у її досягненні.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти визначає вимоги до освіченості учнів і випускників основної та старшої школи, гарантії держави у її досягненні.
Інструктивно-методичні матеріали «Основні вимоги до побудови та змісту інструкцій з безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) природничо-математичного напряму»
Інструкції з безпеки, що регулюють проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики
Інструкції з безпеки, що регулюють проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики
Перелік обладання кабінету фізики
Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів з природничо-математичних і технологічних дисциплін, затверджений наказом МОН від 03.02.2005 року №79
Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів з природничо-математичних і технологічних дисциплін, затверджений наказом МОН від 03.02.2005 року №79
Додаток 3 до наказу МНС №992
Додаток 3 до Правил безпеки під чаc проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів "Групи зберігання хімічних реактивів"
Додаток 3 до Правил безпеки під чаc проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів "Групи зберігання хімічних реактивів"
Додаток 2 до наказу МНС №992
Додаток 2 до Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів Відомості про особливі властивості речовин
Додаток 2 до Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів Відомості про особливі властивості речовин
Додаток 1 до наказу МНС №992
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК медикаментів, перев’язувальних засобів і приладь для аптечки кабінетів фізики та хімії загальноосвітнього навчального закладу
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК медикаментів, перев’язувальних засобів і приладь для аптечки кабінетів фізики та хімії загальноосвітнього навчального закладу
Наказ МНС №992
Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 16 липня 2012 року №992 "Про затвердження Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процессу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 16 липня 2012 року №992 "Про затвердження Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процессу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів"
ІНСТРУКЦІЯ з безпеки життєдіяльності
ІНСТРУКЦІЯ з безпеки життєдіяльності при виконанні лабораторних робіт
ІНСТРУКЦІЯ з безпеки життєдіяльності при виконанні лабораторних робіт
Акт-дозвіл
Акт – дозвіл (орієнтовний) на проведення занять у кабінеті фізики
Акт – дозвіл (орієнтовний) на проведення занять у кабінеті фізики