Рекомендації щодо ведення журналу з іноземної мови у середній та старшій школі у 2014-2015 н. р. Відповідно до наказу МОН України від 03.06.08 р. №496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» та наказу МОН України від 21.08.2013 р. № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»
Рекомендації щодо ведення журналу з іноземної мови у початковій школі у 2014-2015 н. р. Відповідно до Листа МОН від 11.09.07 № 1/9-532 «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів» та Листа МОН від 28.01.2014 № 1/9-74 «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів”
Вимоги до написання методичних рекомендацій Структура методичних рекомендацій, оформлення науково-методичної статті, портфоліо вчителя, створення презентацій, підготовка власної методичної розробки
Друга іноземна мова Типові навчальні плани. Умови для вивчення мови. Основні завдання, принципи та етапи навчання ІМ2 в ЗНЗ за концепцією навчання другої іноземної мови АПН України. Навчально-методичне забезпечення. Рівні володіння мовою.
Організація навчально-виховного процесу у 5-их класах у 2013-2014 н.р. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2013/2014 навчальному році 5 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з якими можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua.
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у початковій школі у 2013-2014 н.р. Державний стандарт початкової загальної освіти. Навчальні програми. Типові навчальні плани. Поділ на групи. Нормативна тривалість уроків. Навчально-методичне забезпечення. Особливості вивчення іноземних мов у початковій школі. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Порядок ведення зошитів, словників. Рекомендована література, інтернет-ресурси.
Типові навчальні плани початкової школи Типові навчальні плани початкової школи складені на виконання Закону України "Про загальну середню освіту" з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р. № 462 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти".
Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік Перелік типових навчальних планів для: початкової школи, 5-9-х класів, 10-11-х класів, спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів, 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів, білінгвальних 5-9 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл. Рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів.
Профільні програми Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 10-11 клас. Академічний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Французька мова. 10-11 клас. Академічний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Французька мова. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іспанська мова. 10-11 клас. Академічний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іспанська мова. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Німецька мова. 10-11 клас. Академічний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Німецька мова. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова як друга іноземна. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Французька мова як друга іноземна. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іспанська мова як друга іноземна. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Німецька мова як друга іноземна. 10-11 клас. Профільний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземна мова. 10-12 клас. Рівень стандарту. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземна мова як друга іноземна.10-11 клас. Рівень стандарту.
Навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2010-2011 н.р. Міністерство освіти і науки України доводить до відома місцевих органів управління освітою, методичних установ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів лист про «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2010/2011 навчальний рік» від 10.08.10 № 1/9-543
Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня 9 червня 2010 року відбулися Парламентські слухання «Запровадження 12-річної загальної середньої освіти: проблеми та шляхи їх подолання». Результатом рекомендацій Парламентських слухань стало прийняття Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», яким запроваджено 11-річний термін здобуття повної загальної середньої освіти. З цією метою Міністерством освіти і науки розроблено Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів Ш ступеню (Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.08.2009 р. № 843 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню»).
Іноземна мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-9 класи Основне призначення іноземної мови — сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб.
Положення про порядок здійснення апробації власних методичних розробок на присвоєння педагогічних звань Власна методична розробка на присвоєння педагогічних звань вимагає новаторського підходу до розв’язання проблем, коли автор висуває ідеї, що мають значення в системі освіти (закладі). Кандидат на присвоєння у своїй роботі повинен: * провести огляд і аналіз літератури з розглянутої теми; * описати й обґрунтувати роботу з виділенням новизни, актуальності та практичної значущості, включаючи концепцію, принципи та інші елементи проблеми; * оцінити й проаналізувати результативність на основі наукових методів збору й обробки інформації; * дати рекомендації з упровадження ВМР в практику інших навчальних закладів; * навести список використаної літератури відповідно до бібліографічних вимог. Автор має запропонувати педагогічну ідею, її методичне втілення, практичне значення та дотримуватись відповідності змісту кожної з цих трьох складових.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти Державний стандарт базової і повної середньої освіти затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24. Державний стандарт охоплює Базовий навчальний план, загальну характеристику інваріантної і варіативної складових змісту базової та повної середньої освіти, державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Виконання вимог Державного стандарту є обов'язковим для всіх навчальних закладів, що надають загальну середню освіту.
Державний стандарт початкової загальної освіти Державний стандарт початкової загальної освіти затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462. Державний стандарт початкової загальної освіти (далі — Державний стандарт), розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.
Несвіт A.M. НМК «Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову» (перший рік навчання) НМК «Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову» створений відповідно до чинної програми з іноземних мов і рекомендований Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України для оволодіння англійською мовою у 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів. Підготовлений НМК створено на засадах комунікативно-когнітивного та особистісно-орієнтованого підходів до навчання англійської мови
HMK "ENGLISH 1" ДЛЯ 1-го КЛАСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (автор О.Карп’юк) Навчальний матеріал представлено вступом та шістьма розділами, об'єднаними певною темою відповідно до тематики сфер спілкування нової програми з англійської мови для першого класу: Hello Friends, My School, My Family, My Toys, Happy Birthday, My Animals.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2011/12 навчальному році. Основна і старша школа.
Перелік підручників та навчально-методичних посібників Перелік підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2010/11 навчальному році
Календарно-тематичне планування до НМК «Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову» (перший рік навчання), Несвіт А.М. НМК «Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову» створений відповідно до чинної програми з іноземних мов і рекомендований Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України для оволодіння англійською мовою у 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів. Підготовлений НМК створено на засадах комунікативно-когнітивного та особистісно-орієнтованого підходів до навчання англійської мови
Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК «English 11»: Standard Level’ (10-й рік навчання) автора О. Д. Карп’юк. Навчально-методичний комплект ‘English 11. Standard Level’ (підручник, робочий зошит, аудіокомпонент, методичний посібник для вчителя) є логічним продовженням авторської серії з англійської мови для навчання на етапі старшої школи за рівнем стандарту, створеним на основі принципів системності, наступності, логічної послідовності стосовно попереднього НМК ‘English 10. Standard Level’, і передбачає у навчальному плані використання 3-х годин на тиждень.
Календарно-тематичне планування Перелік джерел, де опубліковано календарно-тематичні планування до підручників вітчизняних та зарубіжних видавництв з англійської, німецької, французької, іспанської мов (2-11 клас).
Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК «English 10»: Standard Level’ (9-й рік навчання) автора О. Д. Карп’юк. У новому навчально-методичному комплекті ‘English 10’ (підручник, робочий зошит, аудіокомпонент, методичний посібник для вчителя) пропонується здійснення подальшого вивчення учнями англійської мови з урахуванням навчального та іншомовного досвіду, набутого ними у початковій та основній школі. Навчальний зміст комплекту, зокрема його основного компоненту – підручника, відповідає програмі стандартного (базового) рівня для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що передбачає у навчальному плані використання 2-х годин на тиждень. Тематика спілкування представлена у восьми розділах.
Календарно-тематичне планування за НМК «Oxford University Press» Календарно-тематичне планування за НМК «Oxford University Press». Календарно-тематичне планування за НМК «Family and Friends». Календарно-тематичне планування за НМК «Oxford Heroes». Календарно-тематичне планування за НМК «Oxford Team». Календарно-тематичне планування за НМК «New Chatterbox». Календарно-тематичне планування за НМК «Solutions». Календарно-тематичне планування за НМК «Oxford Exam Excellence». Календарно-тематичне пл