П`ятниця, 29.03.2024, 14:39
Відділ освіти Городенківської державної районної ради
Меню сайту
ЗНО
Правова база
ДПА
Позашкільні заклад
Форма входу
Логін:
Пароль:

Указ-Президента-про-відзначення-25-річчя-незалежності [/ukaz-prezidenta-pro-vidznachennja-25-richchja-neza.doc]

 

Указ-Президента-про-стратегію-національно-патріотичного-виховання [//ukraz-prezidenta-pro-strategiju-nacionalno-patriot.doc]

 

Рекомендації-МОН-про-реалізацію-концепції-національно-патріотичного-виховання [//rekomendacii-mon-pro-realizaciju-koncepcii-naciona.doc]

 

Рекомендації-МОН-2016-2017-суспільствознавство [//rekomendacii-mon-2016-2017-suspilstvoznavstvo.doc]

 

Результати-ДПА-ЗНО-2016-Івано-франківська-область [//rezultati-dpa-zno-2016-ivano-frankivska-oblast.doc]

 

Програма-історія-України-МОН-2017-2017-10-11-стандарт-академічний [//programa-istorija-ukraini-2016-2017-10-11-profil.doc]

 

Програма-історія-України-2016-2017-10-11-профіль [//programa-vsesvitnja-istorija-2016-2017-10-11-profi.doc]

 

Програма-історія-МОН-2016-2017-8 [//programa-istorija-mon-2016-2017-8.doc]

 

Програма-історія-МОН-2016-2017-5-6-7-9 [//programa-istorija-mon-2016-2017-5-6-7-9.doc]

 

Програма-історія-МОН-8-поглиблене [//programa-istorija-mon-8-pogliblene.doc]

 

Особливості організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" у 2015/2016 навчальному році
Пропонуємо Вашій увазі рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" у 2015/2016 навчальному році
Деякі питання дебюрократизації діяльності учителя
Одним з пріоритетів освітньої політики є дебюрократизація діяльності педагогічних працівників, упровадження органами управління освітою сучасних принципів державно-громадської моделі управління. В умовах, коли Міністерство освіти і науки суттєво скоротило переліки звітності, що подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів, й продовжує лінію на дебюрократизацію, продовжують надходити звернення від вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо неправомірних вимог з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій
«Інтегрований курс («Всесвітня історія. Історія України»). 6 клас». Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2014/2015 навчальному році 6 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів 
Навчання історії стародавнього світу в умовах тимчасової відсутності підручників
Пропонуємо Вашій увазі рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо навчання історії стародавнього світу в умовах тимчасової відсутності підручників
Особливості організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" у 2014/2015 навчальному році
Пропонуємо Вашй увазі рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" у 2014/2015 навчальному році
Увага! Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями
У 2013 році Міністерством освіти і науки України уточнено перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями на уроках історії України. В цьому ж році укладено перелік пам’яток, обов’язкових для розпізнавання учнями на уроках всесвітньої історії. Обидва переліки є обов’язковою складовою навчальних програм з історії України і всесвітньої та програм зовнішнього незалежного оцінювання
Вступ до історії. 5 клас. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2013/2014 навчальному році 5 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення історії в основній школі
З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів 
Стежками історії. Програма профільного курсу. 11 клас
Програма курсу «Стежками історії» для 11 класу суспільно-гуманітарного напряму узагальнює, систематизує, доповнює знання школярів, які люблять історію, прагнуть отримати глибокі знання з даної дисципліни, хочуть мати власне бачення непростих її проблем. Адже такі важливі питання вітчизняної історії як етногенез українців, утворення на українських землях держав ще до Київської Русі, непрості стосунки наших предків-слов’ян з гунами, кочівниками-хозарами, печенігами, події Галицько-Волинської держави і досі викликають полеміку провідних істориків. У програмі значна увага приділяється боротьбі українського народу за власну державність в період козацької доби, у буремні 19171921 роки, в трагічний час Другої світової війни, а також становленню і зміцненню української державності після проголошення незалежності в 1991 році. Опанувавши курс, учні зроблять висновки про здобутки країни, причини невдач і прорахунків у внутрішній і зовнішній політиці України.
Декотрі аспекти організації навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів в процесі реалізації варіативної складової Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів
Декотрі аспекти організації навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів в процесі реалізації варіативної складової Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів укладені на основі наказів та листів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 

 

Методичні матеріали до вшанування Дня Героїв Небесної Сотні
20 лютого 2016 року Україна відзначає День Героїв Небесної Сотні. Міносвіти за ініціативи Інституту національної пам’яті рекомендувало школам та університетам присвятити пам’ятні заходи до цієї дати
Методичні матеріали до відзначення Дня Соборності України
На виконання Указу Президента України "Про відзначення у 2016 році Дня Соборності України" (№ 731 від 30 грудня 2015 року) з метою виховання в учнів почуття патріотизму і гордості за свою державу Міністерство освіти і науки України рекомендує 18 – 22 січня 2016 року провести в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах Урок Соборності "Єднання заради Незалежності" та інші тематичні заходи
Методичні матеріали до заходів із відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни
На виконання Указу Президента "Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни" Міністерство освіти і науки України рекомендує активізувати роботу, спрямовану на формування у молодіжному середовищі шанобливого ставлення і поваги до ветеранів війни та нинішніх захисників Вітчизни
Навчально-методичні матеріали, що розкривають сторінки історії революції Гідності та російсько-української війни
Міністерство освіти і науки України пропонує учням і вчителям навчально-методичні матеріали, що розкривають сторінки історії революції Гідності та російсько-української війни
Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до роковин Корюківської трагедії 1943 року
Український інститут національної пам’яті звертається до медіа, органів державної влади та місцевого самоврядування з пропозицією відзначити пам’ять жертв Корюківської трагедії – знищення нацистськими карателями українського селища на Чернігівщині в березні 1943 р. Ця операція стала найбільшою каральною акцією німецьких окупантів у Другій світовій війні в Європі.
Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до Дня Соборності України та Дня пам’яті Героїв Крут
Український інститут національної пам’яті звертається до українських медіа, органів державної влади та місцевого самоврядування в належний спосіб відзначити події першої української революції ХХ століття: проголошення незалежності Української Народної Республіки 22 січня 1918 року, День пам’яті полеглих у бою під Крутами 29 січня 1918 року, День Соборності України у пам’ять про проголошення Акта Злуки 22 січня 1919 року. Також 21 січня 2015 року відзначатиметься 25 років «Живого ланцюга» – однієї з наймасовіших акцій громадської солідарності, яка передувала проголошенню державного суверенітету у 1990 р. та Незалежності України у 1991 році.
Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до 81-их роковин Голодомору
Український інститут національної пам’яті звертається до української громадськості, медіа, освітніх закладів в належний спосіб вшанувати 81-ші роковини та пам’ять про жертви Голодомору 1932–33 років. З цією метою науковці розробили методичні матеріали, які просять враховувати при висвітленні заходів у зв’язку із роковинами геноциду Українського народу
ВИЗНАЧЕННЯ І ФОРМУЛЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТИ УРОКУ ІСТОРІЇ
Формування історичної компетентності відбувається на уроці, оскільки саме урок вважається основною формою організації навчально-пізнавальної діяльності в системі освіти України. (Можна безкінечно дискутувати про ефективність такої системи, але на даний момент не склалися умови для запровадження іншої.) Підготовка учителя до проведення уроку розпочинається із визначення його теми і мети. Лише навчальна програма пропонує тему уроку, що формулюється під час укладання педагогом календарно-тематичного планування. Лише навчальна програма пропонує мету уроку, що її педагог визначає і формулює самостійно відповідно до теми. Теперішні навчальні програми є компетентнісно орієнованими, а тому, здавалося б, не повинно виникати жодних проблем із визначенням і формулюванням мети уроку. Проте реальна ситуація видається доволі непривабливою
Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України
Український інститут національної пам’яті звертається до українських медіа, органів державної влади та місцевого самоврядування в належний спосіб вшанувати 70-ту річницю вигнання нацистських окупантів з України
Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті щодо відзначення 14 жовтня Дня захисника України
Український інститут національної пам’яті підтримує позицію, висловлену Президентом України, про неприйнятність святкування дня захисника Вітчизни 23 лютого за «календарем сусідньої країни» і пропонує встановити День захисника України 14 жовтня, покликаючись на історичні традиції вшанування українського війська 

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках суспільствознавчих дисциплін (посібник на допомогу вчителю)

Навчальна програма з історії для 5-го класу

Навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структура 2013-2014 навчального року

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Новини osvita.ua
Погода
Городенка 
Copyright MyCorp © 2024

Зробити безкоштовний сайт з uCoz