05 листопада 2015 року на базі ЦДЮТ був проведений інтегрований майстер-клас для вчителів образотворчого мистецтва та працівників психологічної служби з теми «Співпраця вчителя образотворчого мистецтва та практичного психолога задля виявлення актуальних потреб та емоційних станів учнів».
Мета: вдосконалення фахової майстерності вчителів образотворчого мистецтва та практичного психолога з даного питання; здійснення інформаційно-методичного і змістовно-психологічного супроводу проблеми.
Завдання: розширити знання учасників семінару з використанням різноманітних технік малювання в роботі з дітьми; відпрацювати навички роботи з різними техніками малювання, відпрацювати навички арт-терапевтичного консультування; усвідомити можливості співпраці вчителів образотворчого мистецтва та практичних психологів задля виявлення актуальних станів учнів.
Методисти РМК (Г.Лапчинська і З.Крох) ознайомили учасників із програмою майстер-класу. Відкрила майстер-клас завідувач районного методкабінету Паньків Н.П.,яка наголосила на значущості партнерської взаємодії вчителів-предметників та працівників психологічної служби.
Майстер-клас передбачав науково-методичний модуль, на якому Галина Лапчинська, методист з образотворчого мистецтва закцентувала увагу на важливості емоційних переживань та естетичному сприйнятті на уроках образотворчого мистецтва. Зоряна Крох, методист з психологічної служби наголосила на необхідності співпраці вчителів образотворчого мистецтва та практичних психологів. Зоряна Василівна ознайомила присутніх із особливостями використання психологічних знань на уроках. Під час роботи науково-методичного модуля вчитель образотворчого мистецтва Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Світлана Жуковська та практичний психолог Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Уляна Миронів поділились досвідом з даного питання. Ними були представлені презентації «Співпраця вчителя образотворчого мистецтва та практичного психолога задля виявлення актуальних потреб та емоційних станів учнів».
Для кращого усвідомлення даної проблеми та напрацювання практичних навичок: співпраці вчителів образотворчого мистецтва та практичних психологів, роботи з різними техніками малювання, арт-терапевтичного консультування Світлана Жуковська та Уляна Миронів провели практичне заняття для учасників майстер-класу «Використання різноманітних технік на уроках образотворчого мистецтва та їх вплив на емоційний стан учнів. Особливості прояву актуальних потреб».
Інтегрований майстер-клас завершився «колом підтримки» та напрацюванням методичних рекомендацій з даного питання. Методисти Галина Лапчинська та Зоряна Крох провели індивідуальні консультування за запитом.
|