Неділя, 05.05.2024, 15:41
Відділ освіти Городенківської державної районної ради
Меню сайту
ЗНО
Правова база
ДПА
Позашкільні заклад
Форма входу
Логін:
Пароль:
Головна » 2015 » Листопад » 10 » 10 листопада 2015 р. на базі Городенківського ДНЗ (ясла-садок) «Зірочка » відбувся семінар-практикум
11:36
10 листопада 2015 р. на базі Городенківського ДНЗ (ясла-садок) «Зірочка » відбувся семінар-практикум

         10 листопада 2015  р. на базі Городенківського ДНЗ (ясла-садок) «Зірочка » відбувся семінар-практикум для інструкторів з фізичної культури ДНЗ з теми: «Особливості проведення занять з фізкультури в дошкільному навчальному закладі».

         Під час семінару-практикуму методист РМК відділу освіти  Попович Н.Р. ознайомила присутніх з нормативно-правовим забезпеченням та методичними аспектами фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ. Вихователем-методистом  Водянчук В.І. було висвітлено питання оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку.

         В ході семінару-практикуму було наголошено  на тому, що заняття з фізичного розвитку – це основна форма фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі. Інструктор з фізичної культури Гультай В.І.  поділився з присутніми досвідом роботи з питання «Формування фізичних якостей, навичок володіння основними рухами, руховими діями у дошкільнят».

                 Учасникам семінару-практикуму було запропоновано перегляд заняття з фізкультури  в старшій  групі «Вишенька». В ході обговорення було вирішено, що  заняття з фізкультури  проведено на високому методичному рівні .  

       На завершення семінару-практикуму методист РМК Попович Н.Р. презентувала програмно-методичну літературу з фізичного розвитку дітей дошкільного віку та виставку  нестандартного  фізкультурного  обладнання.

Рекомендації які були прийняті :

1.      1. В організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних  закладах дотримуватись нормативно-правових документів. Зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності в дошкільному закладі в межах Базового компонента реалізувати через програми та навчально-методичне забезпечення, що затверджується МОН України.                                                                                                                                                                                                                                              Постійно.

2.  Ефективність фізичного розвитку забезпечувати комплексним застосуванням    традиційних засобів фізичного виховання:

-     фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту й туризму);

-     оздоровчі сили природи (повітря, сонце, вода);

-     гігієнічні чинники (режим харчування, занять і відпочинку,гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

                                                         Постійно.

3.    Забезпечувати рухову активність в процесі проведення організаційних форм фізичного виховання, а саме:

-      занять з фізичної культури;

- фізкультурно-оздоровчих заходів (ранкова гімнастика, гімнастика після  денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, гартувальні процедури і ін. );

-  різних форм організації рухової активності у повсякденні,  (заняття  фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята та розваги, ддитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні (тижні) зздоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання ).

                                                                                                         Постійно.

4.   Використовувати заняття, як цілеспрямовану та унормовану форму організованої навчально-пізнавальної діяльності з фізичної культури, закріплювати й удосконалювати рухові вміння та навички, розвивати фізичні якості, давати дітям спеціальні знання та прищеплювати потребу в повсякденних заняттях фізичною культурою, оптимізувати рухову діяльність.

                                                                                                Систематично.

5.  Проводити фізкультурні заняття з дотриманням обов’язкових санітарно-гігієнічних умов та практикувати різні типи занять:                                

-    мішані (подається новий руховий матеріал та закріплюються раніше набуті уміння і навички, співвідношення знайомого і нового матеріалу складає 3:2 або 4:1 );  

  - заняття на закріплення й удосконалення рухових вмінь і навичок або тренувальні (будуються на більш або менш знайомих вправах);

-  контрольні (проводяться за потребою в кінці місяця або кварталу, півріччя з метою перевірки рівня сформованості рухових вмінь і навичок, спеціальних знань, розвитку фізичних якостей тощо); комплексні або інтегровані, сюжетні , ігрові, домінантні.

                                                                                           Постійно.

6.  Розвивати у дітей дошкільного віку фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість, силу, гнучкість) під час формування рухових навичок. Формувати основні рухи: ходьбу, біг, стрибки, кочення й кидання, повзання й лазіння, рівновагу відповідно віку дітей та програмі розвитку дитини. 

                                                                                           Систематично.

                                                                    

                                                                    

                                                                    

Категорія: ДНЗ | Переглядів: 546 | Додав: melenko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Новини osvita.ua
Погода
Городенка 
Copyright MyCorp © 2024

Зробити безкоштовний сайт з uCoz