Інформатика
У ході освітянських діалогів учителів інформатики розглядалося питання науково-методичного супроводу та навчально-методичного забезпечення професійної діяльності вчителів інформатики з реалізації вимог Державного стандарту в умовах освітніх змін.
Зацікавили присутніх презентації з тем: “Реалізація змістових лінії навчальної програми з інформатики у 5 класі відповідно до нової програми (для учнів, що вивчали інформатику у 2–4 класах)” (доповідала Горда О.М., методист відповідальний за стан викладання інформатики та ЗНО), “Нова програма з інформатики для 5-9 класів” (Осадчук О.Р., керівник методичного об’єднання вчителів інформатики району, вчитель інформатики Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст.). По питанню підручників з інформатики виступив Малий В.М., вчитель інформатики Чернелицької ЗОШ І-ІІІ ст. На засіданні також було організовано та обговорено підготовку педагогів до конкурсу “Учитель року 2017”, номінація “Інформатика”.
За круглим столом учасники обмінялися досвідом та розглянули актуальні питання оновлення змісту шкільної інформатичної освіти в новому навчальному році.
Психологічна служба
У ході засідання практичних психологів і соціальних педагогів розглядались основні напрями діяльності психологічної служби Городенківського району на 2016–2017 навчальний рік, психологічний супровід управлінської діяльності в закладах освіти.
Зоряна Крох, методист РМК окреслила перспективи та основні завдання діяльності психологічної служби системи освіти району в сучасних умовах. Вона закцентувала на важливості співпраці психологічної служби та адміністрації навчальних закладів.
Уляна Миронів, керівник методичного об’єднання практичних психологів, практичний психолог Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з акцентувала увагу на важливості роботи з бійцями АТО та членами їхніх сімей, психологічному супроводі внутрішньо переміщених осіб, профілактиці насилля та запобігання суїцидальним випадкам.
Наталія Гіденберг, практичний психолог Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст. спрезентувала проект “Просвітницько-профілактична робота з протидії торгівлі людьми”.
Образотворче мистецтво
У ході засідання вчителів образотворчого мистецтва розглядались питання науково-методичного супроводу та навально-методичне забезпечення професійної діяльності вчителів предметів художньо-естетичного циклу з реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в умовах освітніх змін основні на 2016–2017 навчальний рік. Упровадження нового навчального предмета “Мистецтво” у 8 класі на 2016–2017 навчальний рік.
Галина Лапчинська, методист РМК окреслила основні напрями діяльності методичного об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу у 2016–2017 навчальному році. Присутні мали можливість ознайомитися з презентацією “Особливості впровадження предмета “Мистецтво” у 8 класі”, а також акцентувала увагу на важливість та ефективність реалізації навчальних програм з художньої культури, образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах.
Ігор Замора, керівник методичного об’єднання вчителів образотворчого мистецтва, вчитель образотворчого мистецтва Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 окреслив основні методи підготовки педагогів щодо використання методу проектів на уроках образотворчого мистецтва.
Оксана Федорчах, вчитель образотворчого мистецтва Луківського НВК поділилася досвідом роботи на тему: “Урок образотворчого мистецтва у сучасній школі ”.
|