Біологія та хімія
Проведено освітянські діалоги учителів біології та хімії.
Учителі ознайомилися з новими підходами у викладанні біології та хімії. Учасники заходу опрацювали нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення біології та хімії в школах у 2016–2017 н. р., визначили актуальні напрями, сформулювали стратегічні завдання для оновлення змісту і методів навчання предметів природничого циклу.
Також прослухали виступи Петельки Г.П., методиста відповідального за стан викладання хімії та біології, Іванишин І.М., вчителя хімії Сороківської ЗОШ І-ІІІ ст., Чіляк М.І., вчителя хімії та біології Олієво-Королівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Учасники детально проаналізували стан матеріально-технічного забезпечення викладання хімії та біології у навчальних закладах району, шляхи підвищення якості викладання предметів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання.
Прийняті рекомендації щодо забезпечення науково-методичного супроводу розвитку системи природничої освіти у 2016–2017 навчальному році.
Музичне мистецтво
Основним завданням, яке поставили перед собою учасники освітянських діалогів учителів музичного мистецтва, було опрацювання нормативних документів, методичних рекомендацій щодо розвитку та функціонування художньо-естетичної освіти та ознайомлення з методичним забезпеченням викладання музичного мистецтва у 2016-2017 н.р.
Про особливості впровадження предмета «Мистецтво» у 8 класі, ефективність та методичні механізми реалізації навчальних програм музичного мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі розповів завідувач лабораторії дисциплін естетичного циклу та фізичного виховання ОІППО Віктор Римар. Учасники діалогів мали можливість поспілкуватися з Віктором Андрійовичем, висловити свої думки, поставити запитання.
Про методичний супровід і забезпечення професійної діяльності педагогів за новим змістом та розвантаженими навчальними програмами розповіла методист РМК Світлана Монастирецька.
Іванна Дем’янів, головний спеціаліст відділу освіти, привітала усіх з початком навчального року і побажала нових творчих здобутків, бути «достойними й переконливими у благородній місії – відкривати дитині світ через музику».
Географія, природознавство та економіка
Проведено освітянські діалоги учителів географії, природознавства та економіки, й розглянуто проблему “Особливості забезпечення професійної компетентності вчителя в умовах переходу на новий зміст освіти”.
Учасники ознайомилися з новими підходами викладання географії, природознавства й економіки у школі, оновленням змісту шкільних курсів, науково-методичним забезпеченням викладання предметів; обмінялися досвідом використання педагогічних ідей, упровадження інновацій у системі науково-методичної роботи з метою розвитку професійної успішності вчителя.
Методист РМК Білоокий С.М. ознайомив учасників секціїз основними напрямами організації навчально-виховного процесу з географії у 2016–2017 н. р. відповідно до вимог Державних стандартів, із змінами, внесеними до навчальних програм, з особливостями вивчення предмета у 6–10 класах, акцентуючи увагу на інтегрований курс “Україна у світі: природа, населення” у 8 класі, де учні навчатимуться за новими програмами.
Учасники заходу опрацювали нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін у ЗНЗ у 2016–2017 н. р., окреслили основні напрями діяльності щодо вдосконалення науково-методичного супроводу в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої світи (освітня галузь “Природознавство”), визначили стратегічні завдання для оновлення змісту і методів навчання предметів.
Учасники секції прийняли рекомендації щодо забезпечення науково-методичного супроводу викладання дисциплін у 2016–2017 навчальному році.
|