Вівторок, 30.04.2024, 09:03
Відділ освіти Городенківської державної районної ради
Меню сайту
ЗНО
Правова база
ДПА
Позашкільні заклад
Форма входу
Логін:
Пароль:
Головна » 2015 » Серпень » 27 » 27 серпня 2015 року відбулося пленарне засідання районної науково-практичної конференції
11:51
27 серпня 2015 року відбулося пленарне засідання районної науково-практичної конференції

27 серпня 2015 року  відбулося  пленарне засідання районної науково-практичної конференції «Пріоритетні шляхи підвищення якості освіти Городенківщини в умовах реформування освітньої галузі»

 

          Про підсумки роботи відділу освіти за 2014-2015 навчальний рік та пріоритетні шляхи підвищення якості освіти Городенківщини у 2015-2016 навчальному році із доповіддю виступив Мирослав Заліщук,  начальник відділу освіти.

          У обговоренні доповідді взяли участь:

  • Ганна Тур’яб, завідувач Семаківського ДНЗ «Колосок» про «Управління розвитком дошкільного навчального закладу«;

 

-

  • Наталія Паньків, завідувач РМК відділу освіти Городенківської райдержадміністрації  про «Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах відкритості освітнього простору»;
  • Іванна Дем’янів, головний спеціаліст відділу освіти Городенківської райдержадміністрації  про «Реалізацію основних викликів організації національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
  • Марія Новосельська, директор Торговицького НВК І-ІІІ ст. про «Проектну діяльність у розвитку покутської школи«; 

 

  • Олександра Перегінчук, вчитель української мови і літератури Городенківської гімназії ім.А.Крушельницького про «Продуктивну діяльність у підготовці до ЗНО»;
  • Василь Вишинський, голова районної організації Профспілки працівників освіти і науки України  про «Соціальний захист педагога в умовах реформування системи освіти».                                                                          

 

         Привітали учасників конференції Богдан Кобилянський, голова Городенківської районної ради; Ярослав Левкун, перший заступник голови Городенківської районної державної адміністрації; Р.Зуб’як. ректор ОІППО.

 

 

 

       Учасниками конференції прийнято рекомендації:

 

1. Відділу освіти Городенківської районної державної адміністрації, освітнім навчальним закладам:

 

       1.1 Здійснити необхідні організаційно-педагогічні заходи  для:

 - науково-методичного та навчально-методичного забезпечення змістових ліній освітніх галузей нових державних стандартів у 2015/2016 навчальному році:

- коригування системи планування роботи навчального закладу відповідно до нових інструктивно-нормативних документів;

- упровадження нових управлінських технологій (державно-громадське, особистісно орієнтоване,  програмно-цільове, проектно-цільове управління навчальним  закладом тощо);

- модернізації дошкільної освіти в контексті завдань і змісту Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), навчальних програм розвитку та виховання дітей дошкільного віку;

- дотримання Критеріїв оцінювання  навчальних досягнень школярів, Орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти;

- системного впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

 

1.2.Продовжити модернізацію кадрової політики:

- забезпечити якісне прогнозування кадрового забезпечення на довгостроковий та середньострокові періоди;

- забезпечити готовність педагогічних працівників до змін в оцінюванні діяльності педагога та їх сертифікації.

 

1.3. Ефективно впроваджувати в навчально-виховний процес моніторинг якості освіти:

- опрацювати результати ЗНО-2015, вжити заходів щодо успішного засвоєння учнями навчальних програм та підготовки випускників до держаної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання;

- сприяти матеріально-технічному забезпеченню моніторингових досліджень, у тому числі в режимі оп-ііпе;

- забезпечувати вироблення управлінських рішень на підставі моніторингових досліджень та визначення шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу.

 

 

 

1.4. Реалізувати нові суспільні вимоги до дошкільної ланки освіти як основи соціокультурного становлення особистості:

- сприяти забезпеченню наступності в роботі з розвитку особистості дошкільника через інтеграцію зусиль і впливів сім’ї, дошкільних навчальних закладів, початкової школи, НВК;

- підвищити ефективність діяльності різних форм педагогічного та соціального консультування сім’ї, надання їй допомоги в розвитку, вихованні та навчанні дітей;

- забезпечити співпрацю з психологічною, логопедичною службами щодо створення в дошкільному навчальному закладі атмосфери емоційного благополуччя всіх учасників освітнього процесу;

- продовжити вдосконалення системи суспільного дошкільного виховання через раціональне використання приміщень шкіл та ДНЗ;

 

1.5. Забезпечувати  поступове впровадження інклюзивної освіти:

- забезпечити надання якісних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, в тому числі дітям-інвалідам, які перебувають у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах;

- спільно із ОПМПК продовжити інформаційно-роз’яснювальну та консультативну роботу для батьків і педагогів щодо особливостей та переваг організації  інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами;

 

1.6. Реалізація виховної та оздоровчої функцій навчальних закладів:                             

- спрямувати діяльність педагогічних працівників на виконання Концепції

національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та ін.;

- посилити роботу з дітьми та молоддю з військово-патріотичного виховання як пріоритетного; зорієнтованого на формування у зростаючої особистості готовності до захисту Вітчизни, розвиток бажання здобувати військові професії, проходити службу у Збройних Силах України;

- зосередити увагу освітян на здійсненні патріотичного виховання дітей та молоді в системі освіти, формуванні нового українця на основі громадянських та національних цінностей, поваги до історичного та культурного минулого України;

- удосконалити моделі виховних систем навчальних закладів на основі громадянських та національних цінностей з урахуванням особливостей регіону, зосередивши увагу на національно-патріотичному вихованні дітей та молоді;

- здійснювати активне включення у виховний процес територіальних громад області, соціальних інститутів, причетних до виховання дітей та учнівської молоді, координацію співпраці з ними як засобу підвищення ефективності й результативності виховання;

- сприяти становленню й розвитку органів учнівського самоврядування, дитячих і молодіжних громадських організацій та об’єднань як осередків формування громадянської й соціальної активності особистості;

- передбачити заходи, спрямовані на реалізацію патріотичного виховання в закладах системи освіти, культури, спорту;

- забезпечити підтримку та сприяння волонтерським проектам, іншій громадській діяльності та самоорганізації українських громадян, спрямованої на заохочення молоді до благодійних соціальних, інтелектуальних та творчих ініціатив і проектів на благо України;

- сприяти активному залученню до патріотичного виховання дітей та молоді учасників бойових дій на Сході України, членів сімей Героїв Небесної Сотні, бійців АТО та їхніх сімей, діячів сучасної культури, мистецтва, науки, спорту, які виявляють активну громадянську і патріотичну позицію;

- активізувати виховну роботу з дітьми та молоддю за місцем проживання засобами всеукраїнської дитячої військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”), діяльність клубів за інтересами, центрів патріотичного виховання та інше.

 

2. РМК відділу освіти Городенківської районної державної адміністрації забезпечувати:

- науково-методичний супровід діяльності педагога відповідно до нового змісту та програм шкільних навчальних предметів;

- оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників району, у тому числі через авторські творчі майстерні педагогічних працівників;

- надання можливості педагогічним працівникам району у користуванні електронною реєстрацією особистого вибору змісту та форм підвищення кваліфікації;

-  вивчення та впровадження досвіду педагогічних працівників та окремих закладів, учителів, які мають стабільно високі результати ЗНО;

 

3. Соціально-психологічним службам забезпечувати:

- надання допомоги сім’ям внутрішньо переміщених осіб у налагодженні соціальних зв’язків, створювати умови для їх самореалізації та проводити діагностичну, корекційно-відновлювальну роботу з ними;

- індивідуальний супровід дітей учасників АТО;

-  налагодження роботи у класних колективах із протистояння булінгу;

- постійний моніторинг соціально-психологічного клімату в учнівських та педагогічних колективах з метою профілактики суїцидальних тенденцій та насилля;

- сприятливий соціально-психологічний клімат у навчальному закладі.

                                                  

                                                  

                                                  

                                                  

                                                   

Переглядів: 501 | Додав: melenko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Новини osvita.ua
Погода
Городенка 
Copyright MyCorp © 2024

Зробити безкоштовний сайт з uCoz