6 жовтня 2015 р. на базі ЦДЮТ проведено засідання творчої групи вчителів української мови і літератури на тему “Модель компетентнісного підходу до викладання української мови і літератури в 7 класі за новою програмою в умовах реалізації змістових ліній нового Державного стандарту повної базової загальної середньої освіти”.
Метою засідання було з’ясувати теоретико-методологічні та організаційно-педагогічні засади формування життєво компетентної особистості в умовах впровадження Державного стандарту повної базової загальної середньої освіти.
Науково-методичний модуль розпочала методист РМК Блащук С.М., яка ознайомила з планом роботи та проаналізувала роботу творчої групи вчителів української мови і літератури за 2014-2015 н. р.
Цікавою формою роботи була експрес-інформація “Моделювання сучасного уроку у 7 класі за новою програмою”. Методист РМК Блащук С.М. підготувала модель підсумкового уроку з української мови “Повторення теми “Прийменник”у 7 класі” і презентувала у формі гри-подорожі по Дністру. Керівник творчої групи Оксана Скоротіжук поділилась з колегами досвідом роботи на тему “Презентація моделей компетентнісного підходу до викладання української мови у 7 класі”.
Вчителі-словесники Волох Г.А., Романиця М.Д., Середа Л.В., Корінна М.Д., Козак Л.П. виступили з теми “Проектні технології на уроках української мови і літератури у 5-7 класах”. Демонструючи зразки учнівських проектів, педагоги зазначили, що останнім часом метод проектів набуває все більше прихильників, адже вимагає від учнів високого рівня пошукової діяльності, активного дослідництва, виконавської та комунікативної взаємодії.
Методист РМК Блащук С.М. та вчителі української мови і літератури за круглим столом проектували план роботи творчої групи на 2015-2016 н. р. С. Блащук підвела підсумок роботи засідання творчої групи і разом з вчителями словесниками прийняли методичні рекомендації.
|