Сучасним учням доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання, творчості, тобто діяльності. Навчальний матеріал може здаватися учням «сухим» і нецікавим, тому завдання вчителя – зацікавити їх. Це можна зробити за допомогою інформаційних технологій (наприклад, презентації засобами SMART-BOARD), науково-популярних фільмів, Інтернету, а також за допомогою дидактичних ігор, залучення до роботи в групах,в парах,використання на уроках іноземної мови мовних розминок,пісень. За Ф. Діствергом, будь-який метод поганий, якщо привчає учня до пасивності, і гарний, якщо пробуджує в ньому самодіяльність.
03березня 2016 року на базі Чортовецької ЗОШ І-ІІІст. відбувся районний
семінар-практикум « Активізація мовної активності учнів на уроках іноземної мови».
Мета та завдання семінару : ознайомити з формами, методами,методичними
прийомами активізації мовної активності учнів на уроках іноземної мови,
відпрацювати на практиці використання в роботі з учнями мовних розминок, фізкультхвилинок, пісень англійською мовою.
Учасники семінару відвідали урок англійської мови в 5 класі «Пори року.Погода», який провела учитель англійської мови Сав’юк Л.І..
Інсценізацію уривка казки «Дванадцять місяців» англійською мовою під назвою «На все свій час« презентували учасникам семінару учителі англійської мови Колодзінська Н.Д. та Ільницька І.М. Було зроблено самоаналіз заходів учителями та аналіз присутніми на семінарі.
Методист РМК Бережанська О.Р. виступила з презентацією «Вимоги до сучасного уроку іноземної мови», учитель англійської мови Тишківського НВК І-ІІІст. Пеца Н.Л. виступила з повідомленням «Ігрові методи навчання лексики англійської мови».
В практичній частині семінару молоді учителі складали меню англійською мовою, учитель англійської мови Поточищенської ЗОШ І-ІІІ ст. Лясковська К.М. розповіла про роль пісні у навчанні учнів іноземної мови , запропонувала учасникам семінару презентацію пісень, мовних розминок ,фізкультхвилинок для навчання лексики,граматики. Потім всі разом заспівали пісню англійською мовою.
Методист РМК підбила підсумки семінару, було прийнято методичні рекомендації.
|