Запитання “Чи потрібно і навіщо дошкільнику економічне виховання?” набуває нині особливої актуальності і вимагає серйозної педагогічної корекції. Дошкільна освіта є першою ланкою в системі безперервної економічної освіти. Чим раніше ми розпочинаємо економічне виховання та економічну освіту дітей, тим раціональнішими та розумнішими будуть їхні дії та вчинки.
Вирішальна роль у формуванні елементарних економічних знань належить педагогу. Від його моральних якостей, професійної підготовки залежить якою сформується особистість майбутнього громадянина. Тому педагогові слід бути у постійному пошуку нових технологій.
З метою поглиблення знань педагогів щодо використання сучасних методів економічного навчання та виховання дітей, формування економічної компетентності дошкільників 22 травня 2018 року в Городницькому ЗДО «Джерельце» проведено семінар-практикум для директорів закладів дошкільної освіти з проблеми «Інноваційні підходи щодо впровадження економічного виховання дошкільників в практику роботи закладів дошкільної освіти».
До учасників семінару з вітальним словом звернулися сільський голова Дмитро Коломийчук, священик місцевої церкви отець Ігор та заступник директора школи Галина Тарновська.
В ході семінару учасники взяли участь у засіданні круглого столу «Соціальна та фінансова освіта дошкільників як складова людської культури», переглянули презентацію «Формування навичок економічного мислення у дітей дошкільного віку» та взяли активну участь у брейн-рингу майстерно проведеного директором даного закладу Мар’яною Мельник . Проводився і мозковий штурм: «Які форми роботи доцільні в економічній освіті дошкільників? », учасники семінару ділилися ідеями щодо економічних ігор для дошкільників, створення розвивального середовища груп і ін .
На завершення семінару-практикуму методист РМЦ Наталія Попович надала методичні рекомендації з формування економічної компетентності дітей дошкільного віку.
|