22.03.2018 року відділом освіти Городенківської районної державної адміністрації, районним методичним центром на базі Топорівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено засідання постійно діючого семінару заступників керівників закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної діяльності на тему: «Демократичні перетворенняу ЗЗСО: комунікація, партнерство, участь, відповідальність».
Метою семінару-тренінгу було ознайомити учасників зі змінами в освітянській сфері в рамках реформи, пошуки нових підходів до управління школою та організації освітнього процесу в умовах впровадження Концепції Нової української школи, а також формування ключових компетентностей учнів НУШ, формування успішного керівника для роботи в нових умовах, обмін досвідом роботи з використання нових освітніх технологій в управлінні закладом освіти.
Радо вітали учасників семінару учні та вчителі школи. Програму підготувала Мохорук Марія Михайлівна, застпник директора з виховної роботи.
Директор РМЦ Мохорук Василь Іванович, ознайомив із програмою семінару.
Презентував діяльності Топорівської ЗОШ І-ІІІ ст. її директор Мохорук Степан Михайлович.
Мохорук Марія Іванівна, заступник директора з НВР, розказала про практичні кроки втілення освітянської реформи в діяльності Топорівської ЗОШ І – ІІІ ст.
Наступні три години навчання-тренінг «Демократичні перетворення у ЗЗСО: комунікація, партнерство, участь, відповідальність» з учасниками семінару проводили Ольга Нижник, завідувач лабораторії управління та організації освіти ОІППО, методист із питань організації НМР з керівниками та педагогічними кадрами закладів нового типу та Світлана Клімковська, завідувач відділу управління ЗЗСО лабораторії управління та організації освіти, методист з питань організації НМР з керівниками та педагогічними кадрами ЗЗСО усіх типів.
Заключним позитивним акордом заходу була поетично-музична композиція Тарас Шевченко - Український Пророк і Месія, яку відмінно підготували та провели Попович Галина Юріївна, вчитель української мови і літератури та Попович Степан Михайлович, вчитель музичного мистецтва.
|