« Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників» саме цій проблемі й були присвячені щорічні районні педагогічні читання, що відбулися 14 грудня 2017 року в актовій залі ЦТУМу. Метою заходу стала актуалізація проблеми формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників .
Цьогорічні педагогічні читання зібрали широке коло педагогів-практиків (директорів, вихователів, вихователів-методистів, музичних керівників, практичних психологів).
Презентацією «Художньо-продуктивна компетенція дітей дошкільного віку: методичний аспект» було розпочато педагогічні читання методистом РМЦ відділу освіти Н.Попович.
Цікаві ідеї зі створення розвивального середовища для організації художньо-продуктивної діяльності у дошкільному закладі озвучила С. Щеглова , вихователь Ясеневопільнівського ЗДО «Ластівка» .
Добре висвітлені були питання «Сучасні підходи до організації різних видів художньо-продуктивної діяльності : зокрема образотворчої – Л.Шостак, вихователь Городенківського ЗДО «Зірочка»; музичної – Г.Гуцуляк, музичний керівник Торговицького НВК , театралізованої- М.Танасійчук, вихователь Городенківського ЗДО «Веселка» та М. Усата, вихователь Чернятинського ЗДО «Теремок»; художньо-мовленнєвої – Л.Княгницька, вихователь Городенківського ЗДО «Зірочка».
Про мистецтво як засіб формування художньо-продуктивної компетенції дошкільника доповіла І.Пундик, вихователь Олієво-королівського ЗДО «Сопілочка»
Цінне прикладне значення мали виступи педагогів-практиків щодо народознавчого компоненту у змісті освітнього процесу з формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників – Яремчук Н . та Г. Базиволяк вихователями Корнівського НВК а також Т.Баланик, вихователем Слобідського НВК .
Про взаємодію закладів дошкільної освіти з родинами вихованців задля формування художньо-продуктивної компетенції дошкільника з практики роботи презентувала вихователь Котиківського ЗДО «Барвінок» - Л.Білик.
|