01 грудня 2017 року на базі ЦТУМ відбулася інструктивно-методична нарада для педагогів, відповідальний за сайт загальноосвітнього навчального закладу на тему: “Шкільний сайт, як вагома складова єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу”.
Метою даного засідання було підвищення рівня професійної компетентності педагогів, щодо ведення шкільного сайту; здійснення інформаційно-методичного супроводу проблеми.
Завдання:
- удосконалювати всебічний розвиток педагогів, формувати зацікавленість до сучасних новітніх технологій;
- здійснити обмін досвідом з вчителями відповідальними за сайт щодо ведення сайту в навчальному закладі
На нараді була присутня начальник відділу освіти, Світлана Івасюк, яка акцентувала увагу педагогів відповідальних за сайт на тому, що саме шкільний сайт, за певних умов, як інформаційний канал глобального інформаційного простору, несе у собі можливості, які дозволяють об’єктивно оцінити наскільки дієвою є обрана навчальним закладом стратегія і тактика у реальному житті, а не на папері. Шкільний сайт слід розглядати, насамперед, не як технологічну проблему, а як проблему шкільного управління. Головними у цій непростій справі постають не питання програмування або дизайну, а проблематика структурування інформації про школу, орієнтування на користувачів шкільного сайту, робота з його змістом, мовою подачі інформації, яка повинна бути зрозумілою як для спеціалістів освіти, так і для батьків. Сайт – це колективна праця вчителів, батьків, учнів та адміністрації закладу.
Методист РМЦ, Горда О.М., ознайомила вчителів з результатами перевірки ведення сайтів.
У ході роботи були обговорені актуальні проблеми щодо ведення сайту відповідно до нового закону про освіту, а саме стаття 30 (прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти).
Завершилася нарада обговоренням та прийняттям методичних рекомендацій. Вчителі отримали домашнє завдання допрацювати разом з колективом закладу їхні сайти, а 11 грудня методичним центром та відділом освіти буде повторно проведений моніторинг сайтів ЗЗСО району.
|