Використання аудіовізуальних засобів навчання на уроці іноземної мови - надзвичайно актуальне питання, адже іноземна мова сьогодні стає незамінною в різних сферах діяльності людини, дієвим фактором соціально-економічного, науково-технічного та культурного прогресу суспільства.
Специфіка предмета «Іноземна мова» полягає в тому, що провідними компонентами змісту навчання іноземної мови є не основи наук, а способи діяльності - навчання різним видам мовної діяльності, зокрема говорінню, аудіюванню, читанню, письму.
Оскільки основною метою вивчення іноземної мови в школі є формування комунікативної компетенції учня, його інтерактивності та автентичності спілкування, вивчення мови в культурному контексті, використання аудіовізуальних засобів навчання на уроках іноземної мови дає вчителю змогу створити максимально сприятливі умови для формування високого рівня комунікативної компетенції учнів.
Нещодавно на базі Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 відбувся майстер-клас учителя німецької мови,спеціаліста вищої категорії.старшого вчителя Шеваги Джульєтти Романівни на тему «Використання аудіовізуальних засобів у вивченні німецької мови як другої мови». На захід запрошено учителів німецької мови,які викладають цей предмет як другу мову.
Учасники методичного заходу відвідали урок німецької мови в 7 класі на тему »Взимку.Підсумковий урок» учителя Шеваги Д.Р. та перейняли досвід її роботи під час проведення нею майстер-класу «Використання художнього фільму у вивченні німецької мови» з використанням мультимедійних засобів. Під час обговорення заходів заступник директора Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Дичук Б.Ю. ознайомив присутніх з результатами роботи даної вчительки.
Потім методист РМЦ відділу освіти Бережанська О.Р. з учасниками заходу провела практику мови »Зима», а Шевага Д.Р. - тест «Як визначити ваш домінуючий тип запам’ятовування».
В теоретичній частині заходу методист РМЦ відділу освіти Бережанська О.Р. наголосила на особливості вивчення німецької мови як другої мови , використанні аудіовізуальних засобів навчання на уроках іноземної мови, які дають змогу створити сприятливі умови для формування високого рівня комунікативної компетенції учнів.
Насамкінець учасникам методичного заходу рекомендовано опрацювати статтю Т.Господинчик « ВИКОРИСТАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСОБУ СТВОРЕННЯ ІНШОМОВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ //Ж. НОВА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА. 2014. № 4 (80)».
|