Відповідно до угоди «Про співпрацю між Інститутом педагогіки НАПН України та Івано-Франківським ОІППО» й програми експериментальних досліджень відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України на 2018–2020 роки, затвердженої рішенням Вченої ради від 19 лютого 2018 року, протокол № 3 (тема: «Організаційно-педагогічні та економічні засади функціонування опорних закладів освіти як центрів управління в умовах децентралізації»; напрям: «Моделювання організації управління опорними закладами освіти різних структур в умовах децентралізації»), організовано дослідно-експериментальну роботу у 5 закладах освіти області, до яких входить і Чернелицька ЗОШ І-ІІІ ст.
Нещодавно у контексті теми дослідження на базі Манявського ліцею Богородчанської районної ради відбувся обласний науково-практичний семінар керівників експериментальних закладів освіти на тему «Особливості управління опорними закладами різних типів та структур в умовах децентралізації» за участі Мелешко Віри Василівни, кандидата педагогічних наук, доцента, провідного наукового співробітника відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України, керівника напряму.
У заході також взяли участь: Оксана Мариновська, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського ОІППО, директори та завідувачі методичних кабінетів (центрів), директори закладів освіти.
Учасники семінару взяли участь у засіданні круглого столу на тему: «Особливості функціонування опорних закладів освіти різних типів в умовах децентралізації».
В обговоренні питань взяли участь: Володимир Мельник, завідувач Богородчанського районного методичного кабінету; Василь Мохорук, директор районного методичного кабінету відділу освіти Городенківської районної державної адміністрації; Іван Тиніц, директор Войнилівського ліцею Войнилівської ОТГ; Ярослав Береговський, директор Росільнянського ліцею Дзвиняцької ОТГ та ін.
Учасники семінару висловили вдячність організаторам заходу та подали пропозиції до проекту Закону “Про повну загальну середню освіту”.
|