14 грудня 2017 року на базі Городенківської гімназії ім..А.Крушельницького відбувся районний семінар вчителів зарубіжної літератури на тему “Ефективне використання онлайнових технологій у формуванні ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури”
Мета заходу: ознайомити з сучасними комп’ютерними технологіями, нетрадиційними формами і методами викладання, новим підходом до процесу навчання зарубіжної літератури.
Увазі вчителів був представлений урок у 1(5) класі з теми “Утвердження любові до всього живого в оповіданні Е.Сетона-Томпсона“Лобо”, який провела С.Павчак,учитель зарубіжної літератури гімнзії. На уроці доцільно використано мультимедійні засоби навчання, які посилили засвоєння учнями матеріалу, дали можливість самостійно висловлювати свої думки, осмислювати отримувати інформацію,трактувати її,застосовувати в конкретних умовах. Продемонстровано фрагменти фільму за оповіданням Е.Сетона-Томпсона“Лобо”,після якого учні вели розмову про переглянуте, дискутували, робили висновки.
З презентацією “Хмарні технології в діяльності вчителя зарубіжної літератури ” виступила О.Бережанська,методист РМЦ, яка ознайомила учасників семінару з даними технологіями як засобом стимулювання самоосвіти,самовдосконалення учнів та учителів.
О.Заячківська, учитель Тишківського НВК І-ІІІст.поділилася досвідом роботи з використання у своїй роботі інфографіки, однієї з форм хмарних технологій. Показала вебінар “ Інфографіка на уроках зарубіжної літератури” за участю редактора ж. “ Зарубіжна література” М.Коновалої.. Захоплюючою була розповідь М.Волошин, учителя Топорівської ЗОШ І-ІІІ ст. про буктрейлер як сучасний інструмент учителя літератури, який дає можливість уникнути одноманітності на уроках. Представила присутнім три буктрейлери творів зарубіжної літератури.
Насамкінець О.Бережанська, методист РМЦ запропонувала переглянути відеоролик“ Зарубіжна література в сучасному освітньому просторі ”, який створений за допомогою техніки презентації “ скрайбінг ” .
Учасники заходу подякували за цікаве та змістовне проведення семінару. На майбутнє планують використовувати в своїй роботі дані технології, які спонукатимуть учнів та учителів до самоосвіти і самовдосконалення.
|