''Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей . Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень" - сказав Василь Сухомлинський.
Проблема наступності між дошкільною та початковою ланок освіти – одна зі складних проблем загальної освіти, зорієнтована передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмовими можливостями ДНЗ, амбіційними вимогами окремих батьків щодо підготовки їх дітей; необхідністю врахування специфік дошкільної та початкової освіти. Тому вищезазначена проблема стала темою постійно діючого семінару завідувачів дошкільних навчальних закладів, який відбувся 19.04.2016р. на базі Сороківського ДНЗ «Дзвіночок».
У практичній частині семінару було проведено заняття з математики з дітьми різновікової групи вихователем Тріщук Наталею .
Перед учасниками семінару виступила завідувач Сороківського ДНЗ «Дзвіночок», яка презентувала роботу дошкільного закладу та розповіла про співпрацю з школою.
Презентації провели методист РМК Попович Н.Р. за темою « Взаємодія ДНЗ та ЗОШ» та вихователь –методист Чернятинського ДНЗ «Теремок» Штогран С.М. - « Значення готовності дошкільників до навчання в школі» .
У ході доповіді-презентації проведено порівняльний аналіз вимог Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти 1-4 кл; спільні риси заняття та уроку; компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі; наукові аспекти наступності та перспективності, які повинні використовуватися між педагогами ДНЗ та початкової школи.
На семінарі було розроблено методичні рекомендації, які будуть використовуватися в подальшій практичній роботі педагогами дошкільних навчальних закладів.
|