Іванишин Ростислав
(учень 5-б класу)
Мені та моїм одноліткам дуже сподобались заходи, що були
проведені в нашій школі. Адже завдяки тижню здоров’я, ми могли поглибити знання
про здоровий спосіб життя, про фактори, що впливають на здоров’я; розширити
поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить
благополуччя і добробут України, її майбутнє; розвивати бажання вести активний
спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров’я. Ми дуже вдячні нашим вчителям
Шевчуку В.П. та Поповичу М.М., що проводять спортивні змагання між класами, так
як, на мою думку, це підвищує інтерес до занять фізкультурою і спортом, виховує
у нас хороші звички, які допомагають зміцненню здоров’я.
Тарас Уляна (учениця
5-в класу)
Хоча я лише ще в 5 класі, зате добре знаю, що берегти
здоров’я треба з дитинства, а
хвороби легше попередити, ніж лікувати. В нашому класі вже зараз багато учнів,
хто має проблеми із зором або хребтом. Часто це відбувається, коли ми багато
часу проводимо за комп'ютером чи з книгою, сидячи неправильно при поганому
освітленні. Потім буде складно виправити це, адже зараз люди постійно мають
справу з інформацією, тому комп'ютером користуються більше й більше, чим
погіршують зір і надалі. Можливо, ми ставимося до цього безвідповідально тому,
що просто не уявляємо, що це таке – осліпнути. Моя бабуся завжди казала, що
коли була молодою та здоровою, не могла сидіти без діла й хвилини, горіла
бажанням щось роботи. А коли хвороби прихопили, стало байдуже, що щось стоїть
недороблене. Щоб не хворіти, треба підтримувати своє здоров'я. Для цього
потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, бувати на
свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя. Треба пам'ятати, що
здоров'я потрібно берегти, бо за гроші його не купити.
Ляльчук Женя (учень 5-а класу)
Спорт допомагає
людині бути в хорошій фізичній формі, а крім того він виховує характер та силу
волі. Заняття спортом сприяють укріпленню здоров'я. Навіть проста
зарядка вранці під улюблену музику заряджає енергією на весь день. Я завжди полюбляв
активні розваги. Скільки себе пам’ятаю,
завжди грав у всілякі рухливі ігри. І отримував від цього неймовірне
задоволення. А перейшовши в 5 клас моє шкільне життя стало ще цікавішим. Перший
тиждень в дорослій школі і оголошення «Олімпійський тиждень», легкоатлетичні
змагання. А згодом – перемога. І ти розумієш ціну докладених зусиль та праці
над собою. А крім того, усвідомлюєш, що наполегливість добре допомагає в
досягненні будь-яких цілей.
Стринадко Олександр
(учень 5-в класу)
Мені подобаються спортивні змагання, які проводяться у нашій
школі. Це весело і ще більше згуртовує наш клас. Цікаво, коли перемагаєш у
спортивній естафеті, а потім знову з нетерпінням чекаєш наступних змагань. З
усіх видів спортивних ігор – найбільше я люблю футбол. Хотів би побажати нашій
школі, щоб проводилось більше таких заходів і щоб частіше можна було відчувати
смак перемоги.
Болух Оксана
Василівна (мама учениці 5-б класу)
Я вважаю, що уроки фізкультури та різноманітні спортивні
змагання в школі потрібні. У мене дочка хоч і любить посидіти за комп’ютером, але, як вийде на вулицю, її додому
не докличешся. Разом із друзями ганяють м'яча влітку на площадці в школі, а
взимку – катаються на санках. Зараз у дітей дуже велике навантаження в
школі. Дитина просто не може стільки часу висидіти спокійно. Їй фізично
необхідний рух, щоб виплеснути кудись енергію. Після цього і слухати буде
уважніше, і завдання виконувати більш ретельно. Тому мені здається, якщо уроків
стає більше, то потрібна й додаткова фізкультура або всілякі естафети, старти
надій, змагання. Їм би дали можливість гарненько побігати. Адже будь-який спорт
– запорука здоров’я кожної нашої
дитини.
Замора І.В. (класний керівник 5-а класу)
Деякі батьки
вважають, що корисно дітей примушувати робити фізичні вправи. Але ж насправді
такий підхід не вірний. Якщо батьки почнуть заставляти дитину, то користі від
цього не буде. Саме про це свідчать дослідження американських фізіологів.
Фізичні вправи корисні для здоров'я лише в тому випадку, коли виконуються
добровільно. Саме для того потрібно організовувати спортивні змагання, щоб
учням було цікаво, щоб в них виникало бажання до фізичних вправ, а в зв'язку з
цим і покращувався імунітет до спорту. Навіть не беручи до уваги побічні
фактори, із нашого досвіду ми добре знаємо, що люба діяльність, будь то
навчання або робота, виконується краще, якщо робиться дійсно з бажанням. І про
це ніколи не слід забувати нам як педагогам – перш ніж чомусь навчити, потрібно
зацікавити.
|