Гармонійний різнобічний розвиток юної особистості неможливий без забезпечення її повноцінного фізичного розвитку і міцного здоров’я. Завдання дорослих — створити для цього необхідні умови, мотивувати і спонукати малят до рухливих ігор і розваг, до турботи про здоров’я своє та близьких людей. Успішність реалізації цього завдання значною мірою залежить від вдалої організації роботи і цікавого заохочення дітей, що досягається, зокрема, використанням нестандартного фізкультурного обладнання.
Саме тому, 15 листопада 2017 року на базі Городенківького закладу дошкільної освіти «Веселка» відбувся районний огляд –конкурс нетрадиційного фізкультурного обладнання серед закладів дошкільної та загальної середньої освіти , організований методистом РМЦ Н. Попович.
Метою конкурсу було виявлення і підтримка творчої праці педагогів закладів дошкільної освіти , активізація освітньої роботи з фізичного розвитку дітей дошкільного віку, сприяння удосконаленню розвивального предметно-просторового середовища з метою формування здоров’язберігаючого світогляду дітей. В конкурсі взяли участь 26 закладів освіти.
Працівники дошкільних установ підготували велику кількість нестандартного спортивного, змістовно-естетичного обладнання , яке ефективно використовують в різних видах діяльності: на заняттях, в рухливих та малорухливих іграх, в іграх-естафетах, в спортивних розвагах, під час прогулянки, ранковій гімнастики, гімнастики пробудження тощо. Заслуговують на увагу активна участь батьків вихованців у конкурсі.
Начальник відділу освіти Світлана Івасюк відзначила проведену роботу на високому рівні. Адже головною метою педагогів закладів дошкільної освіти — створення комфортних умов життєдіяльності дошкільнят, забезпечення задоволення від рухової діяльності і досягнутих у ній результатів.
Журі відзначило високий рівень організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти , де належне місце посідає комплексне та варіативне використання нестандартного обладнання, які сприяють розвитку рук і пальців , стопи, ніг, окоміру, профілактики плоскостопості, сколіозу і ін.
Педагоги продемонстрували нестандартне обладнання («кільцекид», дерево-карусель, килимки з нашитими ґудзиками, кришками, войлочними та паралоновими слідами, масажні доріжки з каштанів, крупи, махрові рукавички для обтирання тіла , тунелі, ходунки, степ-платформи, бильбоке, «гантелі», «еспандери», «лижі» , «тренажери», «вітерець у пляшці», «моталочки» та інше ), яке у комплексі коригуючих вправ сприяє зміцненню психічного та фізичного здоров’я дітей, підвищенню захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звичок до здорового способу життя, формуванню життєво-необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей.
За рішенням журі, всі заклади освіти які взяли участь , будуть нагороджені грамотами відділу освіти в номінаціях :
«За своєрідність і оригінальність нестандартного фізкультурного обладнання»;
« За естетичну привабливість та культуру оформлення»;
«За багатофункціональність та безпечність використання»;
«За відповідність потребам, інтересам дітей дошкільного віку»
.
|