Введення профільного навчання є одним із основних напрямів модернізації освіти. Сьогодні ситуація склалась так, що підлітки часто здійснюють вимушений вибір профілю подальшого навчання. В умовах несамостійної професіоналізації звичайні вікові завдання підліткового віку виникають перед учнями в спотвореній формі. Тому одним із завдань психологічного супроводу профільного навчання є профорієнтація. Саме цій проблематиці був присвячений районний семінар для соціальних педагогів району на базі Ясенево-Пільнівської ЗОШ І-ІІІ ст. "Особистісне професійне планування". На семінарі Крох З.В., методист РМК з психологічної служби, представила модель профорієнтаційної роботи, а соціальний педагог даного закладу Савчук С.І. розповіла про профконсультування в роботі працівників психологічної служби. І семінар передбачав практичний модуль, на якому соц. педагогом Савчук С.І. і Брус З., консультантом ЗУЗ була проведена виховна година "Що таке ринок праці?". Зі спеціалістами психологічної служби був проведений тренінг "Я - Професія: що потрібно знати?".
|