Засідання школи молодого вихователя за темою
«Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва»
23 квітня 2015 року на базі Городенківського ДНЗ (ясла-садок) «Зірочка» відбулося засідання школи молодого вихователя з теми «Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва» , керівником даної школи є Водянчук В.І.- вихователь - методист за посадою Городенківського ДНЗ «Зірочка». Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальчиків ідуть струмочки , які дають наснаги творчій думці. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина , так сказав В.Сухомлинський.
Завданням семінару було: розглянути інноваційні методи та прийоми зображувальної діяльності в роботі з дошкільниками для розвитку уяви, творчого мислення та творчої активності , показати актуальність традиційної та нетрадиційної технік малювання в дитячому садку.
Під час семінару-практикуму методист РМК Попович Н.Р. ознайомила присутніх з методичними аспектами зображувальної діяльності в дошкільному закладі, та провела практичні заняття з використанням інноваційних прийомів під час занять з аплікації та конструювання в ДНЗ.
Водянчук В.І. вихователь-методист Городенківського ДНЗ «Зірочка ознайомила присутніх з інноваційними методами та прийомами малювання для розвитку творчого мислення та творчої активності дошкільників . Використовуючи різноманітні методи, педагоги формують у дітей стійкий інтерес до зображувальної діяльності, підводять їх до передачі виразного образу за допомогою різноманітних зображувальних засобів.
Штограм С.М. – вихователь - методист Чернятинського ДНЗ «Теремок» провела практикум з вихователями по нетрадиційних техніках малювання як от: штампування, малювання долонькою, пальцями, кулачком, свічкою, ниткографія, жатим папером, набризкуванням , вітраж, плямографія і ін., теж провела презентацію власного методичного посібника « Нетрадиційні техніки малювання».
З прийомами ліплення по всіх вікових групах провела Липчук М.В., вихователь-методист Городенківського ДНЗ «Веселка» , адже предмети, які створюють діти, використовуються в ігровій діяльності. Під час підготовки до ліплення дитина отримує багато знань про предмети ( назва, форма, будова, колір, призначення), разом з тим збагачується її словник, зв’язна мова. Це сприяє розвитку мислення, уваги, пам`яті. У процесі ліплення більше, ніж у будь-якій діяльності, можна домогтися максимальної активності обох рук, розвивати і зміцнювати пальці. Ці якості допоможуть дошкільникові надалі оволодіти різними видами навчальної та трудової діяльності.
Робота засідання школи молодого вихователя завершилася підбиттям підсумків та напрацюванням методичних рекомендацій з даної проблеми. |