21 березня 2016 року на базі Городенківської гімназії ім. А. Крушельницького відбувся семінар-практикум для молодих спеціалістів з інформатики на тему “Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики”.
Мета: підвищення професійного рівня вчителів щодо формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики
Завдання:
- організувати обмін досвідом роботи вчителів інформатики щодо розвитку творчих здібностей учнів
- удосконалювати всебічний розвиток педагогів
- формувати творчу, мислячу, особистість учня.
Засіданням передбачено науково-методичний модуль, на якому Горда О.М., методист РМК, презентувала експрес-інформацію на тему “Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики” на якій наголосила, що інформаційна компетентність дозволяє людині бути успішною в сучасному суспільстві, приймати усвідомлені рішення на основі критично осмисленої інформації. У результаті впровадження методів формування інформаційної компетентності на уроках інформатики учні удосконалюють вміння:
- використовувати різні джерела інформації;
- користуватися новими інформаційними технологіями;
- критично аналізувати, порівнювати інформацію;
- самостійно опрацьовувати інформацію;
- систематизувати інформацію;
- розуміти та усвідомлювати інформацію;
- залучати власний досвід.
Насамперед, учитель повинен володіти інформаційною культурою, що передбачає пошук, аналіз, генералізацію інформації, роботу з джерелами інформації; збагачувати свої знання, творчо реалізувати їх. Компетентність учня цілком залежить від компетентності його вчителя. Компетентність учителя зростає тільки при використанні досягнень науки.
Керівник засідання Семенюк Г.Й., вчитель Городенківської гімназії ім. А. Крушельницького, розглянула декілька компетентнісних задач та як їх розв’язувати.
Під час роботи практичного модуля Гурак Л.І., вчитель інформатики Раковецького НВК І-ІІІ ст., провела обмін досвідом «Використання практичних та тематичних робіт на уроках інформатики».
Петренко Н.Ю., вчитель інформатики Глушківського НВК I-III ст., провела майстер-клас на тему “Інтегровні уроки інформатики як засіб підвищення якості знань учнів”.
Вчителі досить цікаво і конструктивно провели практичний модуль. Кожний учасник семінару отримав інформацію, яка надалі може стати корисною для використання у педагогічній роботі.
|