12 квітня 2013 року на базі Городенківської
ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 проведено заняття
майстер-класу вчителем світової літератури Качковською Н.Д. з проблеми: Впровадження інформаційно-комунікативних технологій
на уроках світової літератури.
Вчитель працювала за таким планом:
1.Педагогічний дизайн уроку:
- застосування відео-та-аудіо матеріалів на уроках;
- модерація «Як я оцінюю використання ІКТ на уроках»;
- види мультимедійних засобів навчання.
2.Ділова гра «Комп’ютерна підтримка уроку»:
- мультимедійний урок, обговорення;
- перегляд вчителями презентацій,представлених вчителем-методистом
Качковською Н.Д.
Заняття почалось із теоретичної частини.
Вчитель у своєму виступі розказала як правильно створювати мультимедійну презентацію до
уроку, які можна використовувати
види мультимедійних засобів навчання.
В практичній частині заняття було проведено
урок-рольова гра за темою: Обличчя кохання.(Своєрідність теми кохання та її
втілення в жіночих образах роману «Червоне і
чорне» Стендаля).
В ході уроку вчителі опрацьовували стратегію «Асоціативний
кущ» до опорного слова – кохання. Працювали над висловлюваннями Стендаля про
кохання,знаходили
спільні риси образів роману та героїнь картин,працюючи
в групах разом із вчителями даного навчального закладу.
Присутнім були продемонстровані фрагменти
презентацій з досвіду роботи вчителя.
Учасники майстер-класу розглянули які можуть
бути причини невдалого уроку і яких
правил необхідно дотримуватись вчителю, щоб
сучасний урок літератури можна було
вважати успішним. У засіданні майстер-класу взяла участь
методист РМК М.Пащук,яка дала теоретичне
обґрунтування проблеми використання
інформаційно-комунікативних технологій на уроках світової
літератури,запропонувала постійно підтримувати зв’язки з колегами
з метою взаємодопомоги в роботі та обміну
досвідом.
|