05 березня 2020 року на базі Топорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів був проведений відкритий урок учителя фізики – Рудько Г.П. на тему: «Захист навчального проекту. Електрика в житті людини. Сучасні побутові електричні прилади» та позакласний виховний захід вчителя інформатики – Мельничук Л.Д. та вчителя фізики – Рудько Г.П. на тему «Цікаво про фізику та інформатику»
Метою уроку було набуття нових навичок, глибоке осмислення уроку, його змісту, структури, методів та способів досягнення мети, виявлення рівня підготовки учнів, спонукання учнів до самооцінки та самоаналізу.
Урок в 8 класі почався вчасно і організовано – відповідно до графіку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло. Зміст уроку повністю відповідав вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий, пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Оптимально організовано самостійну роботу учнів під керівництвом учителя з урахуванням рівня їхніх навчальних можливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя та школярів. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних проектів.
Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозволило доступно викласти матеріал і закріпити його. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу.
Слід відмітити вміння учнів триматися під час відповіді як з місця, так і біля дошки, звернутися до вчителя, доповнити чи поправити відповідь товариша. Оцінювання роботи учнів проводилося відповідно до критеріїв, об’єктивно й аргументовано. Позитивним у роботі вчителя з учнями на етапі усвідомлення матеріалу є те, що він дає час на обдумування, використовує різні форми роботи та види наочності.
Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів. Весь клас працював активно і з інтересом.
Урок проведено відповідно до обґрунтованого, чіткого плану, складеного вчителем у процесі підготовки до нього.
Зміст виховного позакласного заходу у 7 та 8 клас: «Цікаво про фізику та інформатику» включав в себе наявність вступної, основної та заключної частин.
Виховний захід було проведено на високому професійному рівні, учні брали активну участь в обговоренні актуальних питань і залишились помітно задоволеними від виховного заходу. Поставленої мети було досягнуто. Учні класу були активними, спостережливими та змістовно знаходити відповіді на нестандартні завдання.
Методисти Городенківського РМЦ Петелька Г.П. та Горда О.М. та дирекція школи підвели підсумки роботи уроку та виховного заходу та разом з вчителями прийняли методичні рекомендації.
|