Електронна пошта, Інтернет, комп’ютеризоване викладання мов – усе це
можна й необхідно застосовувати для того, щоб покращити процес процес
викладання іноземних мов як під час роботи у класі, так і поза класом. Тому 24 січня 2014 року на базі
Городенківської гімназії відбувся районний семінар учителів іноземних мов на
тему «Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності
навчання учнів на уроках іноземної мови та в позаурочний час». Мета і завдання
семінару: ознайомити з можливостями використання Інтернет-ресурсів в
навчально-виховному процесі, допомогти в освоєнні нових інтелектуальних
інструментів, інформаційних технологій, впровадженні ІКТ. В процесі семінару директор гімназії
Заліщук М.М. зробив презентацію навчального закладу, заступник директора
гімназії з науково-методичної роботи Костів Л.П. ознайомила з досвідом роботи
учителів англійської мови Батури Т.О., Патики М.П. з питання «Використання
інтерактивних технологій на уроках англійської мови». Учасники семінару мали
можливість переглянути урок англійської мови в 10 класі на тему «Tomorrow’s World. Jobs for Life» (учитель Батура Т.О.). Було проведено учителем Батурою Т.О.
майстер-клас «Створення віртуального навчального засобу (Інтернет-сайу),
підвищення мотивації учнів до вивчення іноземних мов, розвитку їх творчих
здібностей та вдосконалення практичних навичок з предмета» (з досвіду роботи
даного учителя в обласній АТМП з англійської мови). Зроблено методичний екскурс в Країну
ІКТ: учителі англійської мови Федоришин О.М., Слободян О.І., Марусик Н.В.,
Баюра Г.І., Барабаш Н.Г. поділилися досвідом роботи з використання
інформаційно-комунікаційних технологій на уроках та в позаурочний час. Баюра
Г.І., учитель іноземних мов Чернелицької ЗОШ І-ІІІ ступенів провела віртуальну
екскурсію в Австрію, Німеччину, Італію, Словенію (мультимедійна презентація
подорожі в німецькомовні країни). Методист РМК О.Бережанська виступила з
міні-лекцією «Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні іноземних
мов».Усі учасники семінару були вражені
ґрунтовними знаннями учнів з іноземної мови, вмінням висловлювати власну думку,
робити висновки іноземною мовою, користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями. Отже, використання ІКТ у
вивченні іноземної мови суттєво впливає на ефективність навчального процесу. |