"Витоки здібностей і обдарувань дітей –
на кінчиках їхніх пальців.
Від пальців, образно кажучи,
йдуть найтонші струмочки,
які живлять джерело творчої думки"
В.О.Сухомлинський
Сьогодні проблема розвитку творчих здібностей дітей перебуває у центрі уваги багатьох педагогів–"дошкільників". Адже одним із завдань дошкільної освіти є формування дитячої творчості, вміння створювати і реалізовувати власні задуми, спираючись на свій життєвий досвід.
Образотворча діяльність – найбільш ефективний засіб розвитку творчих здібностей дітей. Одне з найулюбленіших занять дітей – малювання. Діти охоче погоджуються на пропозицію намалювати щось і з задоволенням беруться до роботи. Проте ще цікавіше для дітей малювати незвично: пальцями, долоньками, паличками, штампами.
Нетрадиційні техніки малювання – це спосіб створення нового, оригінального витвору мистецтва, у якому гармонує все: і колір, і лінія, і сюжет. Саме нетрадиційні техніки малювання створюють атмосферу розкутості, відкритості, розвиток самостійності дітей, створюють емоційно – позитивне відношення до діяльності. Результат зображувальної діяльності не може бути поганим чи хорошим, робота кожної дитини індивідуальна, неповторна.
Саме тому, 16грудня 2015 року відбулося засідання педагогічного ательє за темою «Нетрадиційні техніки малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності» на базі Чернятинського ДНЗ «Теремок», керівником якого є вихователь-методист Штограм С.М. Учасники засідання мали змогу переглянути заняття з малювання, де були використані методи нетрадиційної техніки, та проведено практичні заняття з педагогами з даної теми. Методист РМК Попович Н.Р. підвівши підсумок засідання педагогічного ательє , наголосила що застосування нетрадиційних технік в образотворчому мистецтві в ДНЗ допоможе:
- налагодити ефективну комунікативну взаємодію з дітьми під час спільної художньо-творчої діяльності;
- більш глибоко пізнати внутрішній світ кожної дитини, відчути її неповторність, особистісну своєрідність, визначити потреби та інтереси;
- сприяти успішній соціалізації особистості.
-
-
-
|