Проблема компетентністного підходу в освіті є в наш дуже актуальною : її розробляють відомі міжнародні організації ( ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Рада Європи, Міжнародний департамент стандартів і ін.) . Як пріоритет у розвитку системи освіти України визначають його і нормативні документи в галузі. Це означає , що у побудові освітнього процесу треба переорієнтуватися з процесу навчання на його результат, зміщення акценту з накопичених знань, умінь та навичок на формування здатності їх застосовувати у життєвих ситуаціях. Саме тому на засіданні педагогічної майстерності 03 грудня 2015 року на базі Торговицького НВК розглядалося питання « Забезпечення компетентністного підходу в освітньо-виховному процесі з дітьми дошкільного віку».
Відкрила засідання методист РМК Попович Н.Р. ознайомивши присутніх з програмою . Директор Торговицького НВК Новосельська М.І. привітала учасників семніру, розповівши про наступність та перспективність початкової та дошкільної освіти в навчально-виховному комплексі. Учасники семінару переглянули інтегроване заняття з розвитку мовлення в старшій групі проведене вихователем Липчук М.Ф.
Міні –лекцію «Базовий компонент дошкільної освіти: реалізація компетентністного підходу щодо розвиненості, навченості та вихованості дітей дошкільного віку» прочитала методист РМК Попович Н.Р. Наголосивши на тому, що зміст Базового Компонента дошкільної освіти визначено на основі компетентністного підходу: освітній процес організовується відповідно до вікових можливостей дітей, які взаємодіють в освітньому процесі спрямованому на досягнення закріпленого результату ( заданої норми, вимог до розвиненості та навченості дитини).Сумарний кінцевий показник компетенцій, набутих дитиною за період дитинства, підтверджує її якісну підготовку до школи, дошкільну зрілість та психологічну готовність до систематичного навчання.
Цікаво та змістовно провела практичні заняття з педагогами з теми «Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку згідно Базового Компоненту» керівник школи педагогічної майстерності Басюк О.О. вихователь-методист ( за званням) Городенківського ДНЗ «Зірочка».
При підведенні підсумків роботи засідання школи педагогічної майстерності вихователів було вироблено методичні рекомендації.
|